نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار از لیست خرید یوونتوس

آخرین اخبار از لیست خرید یوونتوس

اوضاع نقل و انتقالات در باشگاه یوونتوس ایتالیا مشخص نیست و هر روز نامی جدید برای حضور در یووه مطرح می شود و بعد از پیوستن الگری به کادر فنی، نام هایی جدید و در واقع لیست خرید وی منتشر شده و به مدیران یوونتوس در تلاش هستند تا بتوانند بازیکنان مورد نظر وی را خریداری کنند.

 

اکنون این سوال پیش می آید که آیا یوونتوسی ها در اندیشه ی خرید بازیکنان مورد نظر الگری برای فصل بعد هستند یا بازیکنانی را خریداری خواهند کرد که با سیاست های اقتصادی باشگاه هماهنگ باشد ؟

 

آیا کونته انتظار مسی و رونالدو را از سران باشگاه یوونتوس داشت که از عدم توافق به وی بر سر این مسائل خبر می دهند ؟ ولی اکنون در تلاش برای فراهم کردن بازیکنان جدید برای الگری هستند ؟

 

امروز رسانه های ایتالیایی لیستی را به عنوان لیست خرید الگری منتشر کردند که در این میان بازیکنانی چون پاستوره، لاملا، یووتیچ، ساویچ، لوکاس، ناستاسیچ، آستوری و آبته حضور دارند.

 

مقامات باشگاه یوونتوس هنوز در مورد بازیکنان مورد نظر خود برای فصل آینده صحبتی نکرده اند ولی پیش بینی می شود در روزهای آینده جلسه ی مهمی میان الگری و انیلی برای مشخص شدن وضعیت این بازیکنان ترتیب داده خواهد شد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: